The Holiday

The Holiday är en av mina absoluta favoritfilmer. Okej, det kanske inte är en regelrätt julfilm, men den utspelar sig i juletid och den är så himla bra!

Två tjejer (Cameron Diaz och Kate Winslet) är trötta på allt vad killar och förhållanden heter och för att komma bort från allt så byter de bostäder med varandra. Självklart vill ödet att de ändå ska träffa män (Jack Black och Jude Law) som har stor inverkan på dem.

Det är romantisk komedi när den är som allra bäst, jag lovar! Jag både skrattar och gråter när jag ser den här filmen och jag tycks aldrig tröttna på den!

the-holiday-dvd

Kommentera

