Gris i granen

Jag har fortfarande inte hittat Amelia Jul som är min favorittidning! Kan den verkligen vara slut överallt?

Idag köpte jag Allt i Hemmets Jul Special i stället. Där finns fin inspiration för den som undrar vad man ska hänga i granen.

jul-067

jul-065

jul-066

Jag älskar den där bulliga rosa grisen på bilder högst upp! Den kommer från Åhléns och kostar 98 kronor. Åhléns satsar mycket på djurkulor i år, vilket jag tycker är lite roligt.

Och vad ger ni mig för den silvriga lilla handväskan?! 🙂 (bilden högst upp)

jul-0611

Kommentera

