Det hemliga sällskapet

Jag var på Åhléns för att inhandla en adventsstjärna modell större (valde en vit Josabeth för 130 kr) och jag kunde naturligtvis inte motstå julgransornamenten. Det blev en cupcake och en gris och några andra godbitar.

Jag vet inte hur länge jag strök omkring bland tomtarna och änglarna och glittret, men jag vet att jag inte var ensam. Numera kan jag på långt håll peka ut andra juljunkies och det fanns gott om dem på Åhléns julavdelning.

Folk (mest tjejer i olika åldrar) som log för sig själva när de försiktigt vägde de olika julgranskulorna i handflatan.  Som lägger ner både julgransglitter och halvmeterhöga tomtar i korgen, trots att det bara är oktober.

Åh vad jag älskar att vara en av dom som älskar julen!

link_getbin.jpg_62983099 link_getbin.jpg_592557954

8 thoughts on “Det hemliga sällskapet

  1. HAHAHAHAHA!!!
    Det är fan sant. Min man går gärna med men undrar kanske lite sådär om det verkligen är så att vi behöver alla de där sakerna till granen för faktiskt så har vi ju en massa saker redan i en massa kartonger…

  2. Hellskotta, jag ligger efter med att svara på kommentarer, men jag är så glad att ni jultokar hittat hit! Och jag lägger till nya julbloggar i min lista allt eftersom!

Kommentera

