Arabica

Detta är ju som en dröm alltså: Blossas årgångsglögg kommer att ha smak av kaffe i år! Jag känner på mig att detta kommer att bli en av mina favoriter (älskar i och för sig nästan alla årgångsglöggarna hittills)! Och så vacker flaska!

Ser oerhört mycket fram emot att få ta med några flaskor hem!

One thought on “Arabica

  1. Jag håller med dig, jag har också gillat alla årgångsglöggarna!

    Sedan drygt ett år dricker jag kaffe också så denna måste bara bli en hit 🙂

    Ser att du har länkat till min julblogg Tina´s Jul, den har flyttat så jag skulle bli väldigt glad om du vill länka om den, tack på för hand!

Kommentera

