Redo att inspireras!

Idag kom jag mig äntligen för att köpa 101 nya idéer som jag sett florera på julbloggarna. Jag köper massor av julmagasin varje år och bläddrar i dem tills dem blir helt knöggliga.

Så här tidigt på säsongen funderar jag lite på vad jag ska ha för tema på juldekorationerna här hemma. För några år sen var jag helt inne på vitt och kanske lite silver, men jag har mer och mer fastnat för det mer traditionella med rött, granris och tomtar. (det kan ha sammanfallit med att jag fick barn)

 

Gillar de vita vinterdjuren jättemycket! Får mig att leka med tanken på att föra in lite av ett sagotema i årets pynt här hemma…

 

 

 

2 thoughts on “Redo att inspireras!

Kommentera

