4 av 101 idéer

Jag, som alla andra julbloggare, SLÄNGDE mig över magasinet 101 idéer och jag tyckte mycket om årets upplaga. Det finns många bra tips och massor av inspiration! Jag fullkomligt älskar idén om att göra isdekorationer av kakformar! Varför har jag inte tänkt på det innan?

bild-6

 

Och tips på lite roliga varianter på pepparkakshus mottages tacksamt. Det brukar ju vara ganska svårt att skära till och sätta ihop på fri hand tycker jag.

bild-7

 

Pyssel är svårt, det är så lätt att det känns lite framtvingat med klipp och papper och onödiga prylar. Men jag gillar dom här granarna! Fast hur många små knappar måste man köpa? Många gissar jag…

bild-8

Och SOM jag längtar efter hyacinter! Jättemycket längtar jag! Så fort dom dyker upp i mataffär’n köper jag ett gäng och sen blir det till att köpa fler ett par gånger innan jul. Alltid glad att få tips på hur man kan ”paketera” dem!

bild-9

3 thoughts on “4 av 101 idéer

Kommentera

